FAQ

Ofte Stillede Spørgsmål

   1. Jeg kan ikke bestille online, kan jeg bestille via telefon eller e-mail?

Ja, du kan bestille ved at ringe til vores kundeservice nej. +45 5011 1155.

   2. Er det sikkert at bruge mit kreditkort online?

Alle betalinger sker gennem QuickPay. Der er meget strenge krav til virksomheder, der er godkendt til at arbejde med e-handel. Og det er godt, fordi det sikrer, at kunderne er sikret, når de handler på vores hjemmeside. QuickPay er naturligvis certificeret i henhold til PCI-standarden, som kræver overholdelse af ikke mindre end 200 sikkerheds point.


   3. Hvornår vil I debitere mit kreditkort?

Dit kreditkort vil først blive debiteret, når vi har pakket din vare, og ikke ved gennemførelsen af handlen, selvom du skal indtaste dine kreditkort oplkysninger..

   4.Hvilke andre betalingsmåder kan jeg bruge?

Du kan også sende det fulde beløb til vores bankkonto. kontakt os for at få vores bankoplysninger. Vi vil sende dig dit tæppe, når betaling er bekræftet af vores bank. Husk at nævne din ordre nr. når du foretager betalingen.

   5.Skal jeg logge ind for at købe et tæppe?

Det er ikke obligatorisk at lade sig registrere hos os for at købe et tæppe. Vi vil dog bede dig udfylde en grundlæggende oplysningsformular for at vi har din kontakt- og leveringsadresse.

   6.Er der inkluderet moms i priserne vist på jeres hjemmeside?

Alle viste priser er inkl. dansk moms på 25%.

   7.Er alle tæpper, der sælges af din hjemmeside håndlavet?

Ja, alle vores tæpper er ægte håndlavede tæpper.

   8.Hvor nøjagtig er farverne på gulvtæppet billederne vist her?

Vi stræber efter at repræsentere det orientalske tæppe så tæt på de originale farver som muligt. Alle billeder er taget med et high definition kamera. Men vi kan ikke garantere, at dette vil repræsentere den sande farve af produktet ved leveringen. De farver, som du ser, afhænger af dit monitor display og din personlige repræsentation. Vi har udover thumbnail billede tilknyttet yderligere close up billeder af tæppet, så du kan se tæppet fra forskellige vinkler. Tæppeforum kan ikke holdes ansvarlig, hvis tæppet returneres på grund af en forvanskning af farver.

   9.Har I en butik eller showroom?

Tæppeforum Outlet ligger på Hørsholm Hovedgaden nr. 29. Tlf. 50 111 555

    10.  Kan jeg hente min ordre fra en adresse i Danmark?

   Dette kan være muligt for nogle tæpper. Ring venligst til vores kundeservice.

   11. Kan ordrer sendes til en P.O. Box?

   Nej vi kan ikke sende dit tæppe til en P.O. Box. Du skal underskrive, når du modtager din bestilling

 12. Hvad koster forsendelsen?

   Der er ingen forsendelses omkostinger. Levering er gratis i Danmark. For andre Europæiske lande ring  til vores kundeservice. 

   13. Retur af tæppe

   Der er ikke noget problem i at returnere et tæppe, hvis det ikke lever op til dine forventninger. Vi stræber efter 100% kundetilfredshed, og derfor har op til 30 dage pengene tilbage garanti på alle tæpper, der er på lager. Dette gælder ikke for særlige ordrer.

 14. Hvordan pakkes og afsendes min bestilling?

   Tæppet enten foldes eller rulles og derefter pakkes ind i plastfolie for beskyttelse.

 15. Jeg har netop afgivet en ordre, hvornår kan jeg forvente levering?

  Alle tæpper der befinder sig på vores lager i Danmark leverest inden for 5-7 hverdage efter du afgiver en ordre. Tæpper der befinder sig på vores fjernlager samt alle skræddersyede tæpper kan tage op til 8-10 uger at levere.

 16. Hvordan kontrollerer jeg status på min ordre?

   Når vi ekspederer din bestilling, vil vi sende dig en e-mail, der bekræfter dette og give dig et tracking nummer. Du kan altid ring til vores kundeservice for at få status på dit tæppe.

17. Behøver jeg at være hjemme til at modtage min bestilling, når den ankommer?

   Nej, enhver anden person fra dit hushold kan også kvittere for tæppet på dine vegne.

 18. Hvordan kan jeg lave en ændring eller annullere min bestilling?

Kontakt os hurtigst muligt. Vi vil gør alt for at hjælpe dig.

19. Der er folder i mit tæppe. Er det normalt, og vil de gå væk?

   Ja, folder er helt normalt på grund af foldning og beskyttelsen ifbm. forsendelsen. Læg dit håndlavet tæppe på plads på gulvet og    folderne vil forsvinde meget snart.

 20. Hvad hvis min tæppe er beskadiget eller det er ikke det jeg bestilte?

   I disse sjældne tilfælde når du bemærker en alvorlig fejl i dit orientalsk håndlavet tæppe, eller har modtaget et tæppe, som du ikke har bestilt bedes du straks kontakt os, og vi vil sørge for at få det bragt i orden.

 21. Mit tæppe har forskellige nuancer af samme farve og tæppets luv føles ujævn. Er det fejl i tæppet?

   Alle vores tæpper er håndlavet af dygtige tæppevævere. Det håndlavede tæppe er lavet ved hjælp af naturlige fibre som uld og silke, der  er hånd farvet. Dette skaber en variation i skygge og naturlig patina. Tæppet bliver derefter håndvaskes og luven skæres i fri hånd. Det    endelige tæppe med sine mindre skønhedsfejl er en tidløs kunstværk.

22. Jeg ønsker at returnere et tæppe, hvad skal jeg gør?

Vi ønsker at garantere vores kunder 100% tilfredse. Vi har derfor en politik på 30 dage pengene tilbage garanti. Du kan returnere og få  pengene tilbage inden 30 dage efter modtagelsen af dit køb.  Vi er bekendt med, at den bedste måde at se og værdsætte et orientalsk tæppe er at se det i dit hjem i et par dage, for at kunne bedømme, hvor godt det passer med din indretning.

Der gives ikke returret på skræddersyede tæpper.

23. Skal jeg betale forsendelse og håndtering gebyrer, når jeg vender tilbage et tæppe?

   Ja, det er dit ansvar, at tæppet returneres ubrugt og ubeskadiget stand til vores lager. Vi vil naturligvis betale for forsendelse, hvis tæppet returneres på grund af en fejl fra vores side. 

  • Specialvask

  • vask og reparation af tæpper

    Frynse reparation

  • Kant reparation

Contact form